Myskväll med bästis

Hej!
 
Har haft en toppenkväll med Jessan. Vi tjockade oss väldigt mycket men who cares? Eller jo, vi lägger oss på golvet och typ går in i en ''demprimeradzon'' i ungefär en halvtimme, tittar oss i speglarna och tjatar över varför inte vi har platta magar... Men sedan går det över, haha! Åh ni ska bara se hur mycket vi tjockar oss tillsammans asså... det är otroligt! Men jag har faktiskt bestämt mig. Nästa vecka måste jag börja med mitt godisförbud på riktigt! Tänkte köra ända fram till 1 december, men ett undantag får jag göra när jag ska utomlands om ett tag.
 
Iallafall, vi har som sagt tjockat oss, sedan la vi oss på studsmattan och pratade och filosoderade. Vi snackade väldigt djupa saker, haha! Det blir nästan alltid så när vi är med varandra. As seriösa saker verkligen. Vi kan verkligen snacka om allt med varandra och det är as gött! 
 
 
hihihihihi vi är för söta du och jag babe :*
 
// Carro
 

Kommentarer
Postat av: Skye

sv (carro) :
haha ja första stilen tycker jag också! <3

2013-09-21 @ 12:13:39
URL: http://skyesvardag.blogg.se
Postat av: Hanna

Åhh! Cookie dough är min favorit smak :D Vilken är din?

2013-09-22 @ 06:23:20
URL: http://www.kjolkvinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0