Cozy

Hej, sitter just nu i min säng med musik i öronen, levande ljus och läser en bok. Plus att det är höst ute! Går detta att toppa liksom? Jo lite choklad hade inte vart fel...

Kom nyss hem från gården. Jag, Jessan och Ida har dansat. Haft en rolig dag, chill med skolan sedan drog vi hem till Ida och gjorde chicken nuggets. 
Tillbaka till dansen: Jag märker verkligen hur mycket vigare jag har blivit! Det är jättekul att se framgång. Dock är jag inte framme vid målet - kunna gå ner i splitt och spagat. Men det är en heeeelt annan nivå. 

Ska fortsätta läsa min bok nu så ha en fortsatt bra kväll, hejdå! 



// Carro


Kommentarer
Postat av: Karro

haha åh blir ju hunrgig nu, chicken nuggets <3

2013-09-30 @ 23:08:12
URL: http://peachpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0