Skolan vill ta död på mig

Hej.
Skulle egentligen tränat nu snart men tror inte att det är någon bra idé. Jag måste plugga. Har så otroligt mycket så det är inte sant. Här är min fina lista...
Dessa saker måste vara klara denna veckan: deadline på svenska bokredovisning och islamuppsats. Spela och skicka in dialog på tyska. Matteuppgifter ska vara klara.
Dessa saker kommer om ett tag (nästa vecka): Glosförhör i engelska på 60 glosor. Tyskaprov. Hemkunskapsprov + Matagningsplanering. Muntlig redovisning i svenska + skriva den. Skrivuppsats i engelskan. Läsa och svara på frågor i kemi (10 sidor). Matteredovsning. Konditionsschema. 
 
Förstååååår ni att vi har mycket eller?! Tycker ni ska lida med mig och tycka synd om mig, haha. Nej men jaaaa när får man fritid? Heheh, dock ska jag inte klaga eftersom jag sitter här och bloggar istället för att plugga, så jag ska fortsätta med plugget, hejsvejs!
 
 
 
My needs just nu asså... :c
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0