Den här söndagen

Hej hej!
 
Igår var det 1DDay i nästan 8 timmar i sträck. Vart helt död efter det men det var så värt det! Killarna är så otroligt underbara, kan inte vänta tills att få se dom nästa år igen! Så, söndag igen. Har inte haft mycket plugg denna veckan så jag hoppas att kommande skolvecka inte blir mycket plugg heller. Idag är det en vecka kvar till 1:e Advent, en vecka kvar till december och en månad kvar till Julafton! Jag är så otroligt taggad inför allt på vintern. Men för mig börjar allt ''juligt'' på första advent så än sålänge är det bara en vanlig höstvecka. Det börjar ju också bli kallare nu men man får inte klaga på att det är kallt ute, bara att man fryser, heh.
 
Sedan får man ju bara längta sönder sig till första snön som faller. Och med första snön menar jag att det ska ösa ner snöflingor. Inte bara smått. Man ska antingen vakna till att det är helt vitt ute, eller se att det är värsta snöstorm, haha! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna♦

hörde om det, du måste vara ganska trött nu dagen efter ändå:)

2013-11-24 @ 14:41:18
URL: http://nattstad.se/sannafredrika
Postat av: linah

åå, christmas morning,
längtar så<3

2013-11-25 @ 02:39:07
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0